Enkele praktische afspraken

Belangrijk voor uw eerste afspraak...
  • Maak telefonisch een afspraak voor uw eerste consult.
  • Neem zeker volgende documenten mee:
    1. 1 uw identiteitskaart,
    2. 2 een kleefvignet van de mutualiteit
    3. 3 of de gegevens van uw verzekeringsinstelling,
    4. 4 een voorschrift van uw huisarts of specialist,
    5. 5 eventueel röntgen foto(’s), echografie of (NMR) scan.
  • Vergeet niet te melden als u reeds in behandeling was bij een andere kinesitherapeut, dit is van belang voor onze administratie en voor uw terugbetaling.
  • Om misverstanden te voorkomen wordt u gevraagd om afspraken telefonisch en niet via mail te regelen.

Een vlot verloop van de behandeling is zowel voor u als voor de therapeut aangenaam.
Daarom enkele aandachtspunten:
  • Gelieve tijdig aanwezig te zijn op uw afspraak! Er wordt ruim voldoende tijd voorzien voor elke behandeling, maar het tijdschema laat niet toe om buiten de voorziene tijd door te behandelen.
  • Gelieve minstens 1 dag op voorhand, telefonisch, uw afspraak te annuleren. Indien dit niet gebeurt, zien we ons administratief genoodzaakt de behandeling alsnog aan te rekenen.
  • Betalingen gebeuren cash of via overschrijving.